به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند با طب چینی در چین درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند با طب چینی در چین درمان

در مقایسه با طب غربی، طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه درمان می شود طب چینی در چین موثر تر است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی از کلیه ها باشد. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به تدریج پیشرفت خواهد کرد، و آنها می توانند ساختار کلیه بیمار به روند آسیب برساند. بیمار مبتلا به کلیه پلی کیستیک در نهایت نارسایی کلیه خواهد شد.

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک است که در طب غربی درمان می شود؟

در طب طب غربی که کیست بیمار کمتر از 4 سانتی متر، آنها سمت چپ به تنهایی زیرا آنها می توانند هر گونه مشکلی برای سلامت بیمار، هنگامی که کیست بیمار کوچک هستند ایجاد نمی کند. و، عمل جراحی می تواند هنگامی استفاده شود که کیست بیمار می تواند کلیه بیمار آسیب به حذف کیست های بزرگ. علاوه بر این، اگر کلیه ها به اندازه بسیار بزرگ افزایش یافته است، بیمار باید به پیوند کلیه به زندگی طولانی تر است.

البته، به سرعت پیشرفت کیست های کلیه بیمار، لازم است به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری و عوارض ناشی از کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک است.

به عنوان کلیه پلی کیستیک پردازش طب چینی در چین؟

در واقع، طب چینی - بهترین راه برای کنترل و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک، چرا که دارو چینی می تواند کیست کلیه در بیماران کاهش دهد و مانع از رشد کیست های کلیه.

بسیاری از داروهای چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک موثر ثابت شده است، و با کمک درمان اسمز مدرن است، که به نام "فشرده سازی داغ درمان" مواد دارویی موثر را می توان به طور مستقیم به این منطقه بیمار منتقل می شود.

هنگامی که مواد تشکیل دهنده موثر طب چینی به یک بیمار کلیوی حمل و نقل، آنها می توانند سلول های اپیتلیال کیست های کلیه، چه برای جلوگیری از دفع مایع کیست غیر فعال. علاوه بر این، درمان اسمزی ما نیز می تواند گشاد شدن عروق خونی در سطح کیست های کلیوی و تحت تاثیر اختلاف فشار را می توان با کیست رگ خونی مایع جذب می شود و سپس آنها را از طریق گردش خون منتقل می شود.

شایان ذکر است که بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، پس از آن نمی تواند لغو شود، اما پس از درمان ما از وضعیت بیمار می توان به وضوح بهبود یافته است.

در پایان، اگر شما مشکلات با بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید با ما مشکل خود را در Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 فرستاد، و ما کمک به شما خوشحال خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: